Re: [ACORP] bios + program do flashowania + ciag³y r

Autor: Waldemar Katus (wkat_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 09:47:10 MET DST

Szymon Wróblewski <simw_at_poczta.onet.pl> napisa³(a):

> Zanim zaczniesz zmieniac bios sprawdz najpierw czy wszystkie elementy
> sa sprawne w szczegolnosci pamiec, Najlepiej wyjmij z kompa caly "szmelc"
> zostaw tylko pamiec, grafe, dysk twardy i wtedy sprawdz. Oprocz tego zobacz
> czy na plycie glownej, szczegolnie w otoczeniu procesora, kondensatory
> nie sa jakies podejrzane szczegolnie wybrzuszone, no i oczywiscie najlepiej
> posprawdzaj to na pewnym zasilaczu.
> Pozdrowienia
> Simon

Zrobi³em tak jak w powy¿szym opisie (kondensatory s± OK), wyj±³em tak¿e
dysk twardy bawi³em siê na dosie dyskietkowym. Ale komp nadal siê restartuje.
Czy wg was wymiana p³yty pomo¿e? Jakie mog± byæ koszty podobnej starej p³yty?
Wg mnie zap³acenie wiêcej ni¿ 50 z³ to ju¿ frajerstwo :-)

Pozdr.
WK

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/