Re: [ACORP] bios + program do flashowania + ciagły restart kompa

Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 14:12:18 MET DST

> Może jest ktos na grupie kto może mi pomóc?
> Mam płytę acorp-6BX67, chip set Intel 82440BX, komputer ciagle mi się
> restartuje. Po wielu testesch wg mnie mam padnieta płytę. Chce jednak
> sprobowac jeszcze flash'u biosu, może to pomoże??? Niestety strona
> producenta nie działa poprawnie (www.acorp.com.tw), nie mogę siecigać
> biosu i programu do falashowania. Moze ktoś mi pomoże???

Zanim zaczniesz zmieniac bios sprawdz najpierw czy wszystkie elementy
sa sprawne w szczegolnosci pamiec, Najlepiej wyjmij z kompa caly "szmelc"
zostaw tylko pamiec, grafe, dysk twardy i wtedy sprawdz. Oprocz tego zobacz
czy na plycie glownej, szczegolnie w otoczeniu procesora, kondensatory
nie sa jakies podejrzane szczegolnie wybrzuszone, no i oczywiscie najlepiej
posprawdzaj to na pewnym zasilaczu.
Pozdrowienia
Simon