Odp: Jak odzyzka? informacje ze spalonego dysku

Autor: Romek (pir2_at_o2.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 02:53:36 MET DST

> Jesli masz tam tylko programy to nie ma co ich zalowac. Gorzej jak byly
> cenne dane nad ktorymi pracowales latami.

Jak dla mnie to są one cene gdyż sam je pisałem.

> Ktos podawal sposob ze schladzaniem (w zamrazarce/lodowce) dysku. Wpierw
> trzeba go wsadzic do torebki antystatycznej i dokladnie zamknac
> (hermetycznie). Jesli masz powaznie uszkodzony dysk (zatarty silnik,
> popalone elementy ze az czarno) to nawet nie proboj.

Raczej elementy są bardzo popalone bo na czipach potopił się plastik.

Tak się zastanawiam czy kupienie drugiego takiego samego dysku
i przełozenie do niego telerzy coś da, czy te elementy są na tyle precyzyjne
,
że nie da się tego ręcznie zrobić.

--
BrooD