Re: Zasilacz Chieftec...problem.

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 21:03:15 MET DST

Użytkownik "peterphk" <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> az
>
> a czy nie podlaczales bezposrednio lub posrednio kablowki do kompa ???
>
> podam kilka przykladow:
> 1) karta muzyczna podlaczona do amplitunera a amplituner do kablowki
> 2) w kompie byl tunerTV podlaczony do kablowki
> 3) karta grafiki byla podlaczona przez wyjscie TV z telewizorem a do
> telewizora kablowka

U mnienia ani kablowki, ani TVouta, komp zasilany jako jedyny odbiornik na
korku (jakos nic innego sie nie zalapalo :) Probowane bylo nawet
przenoszenie kompa do innych pomieszczen a nawet wogole w innym domu ... nic
nie pomoglo ... dopiero jak oddalem plyte do serwisu to poszedlem z
zasilaczem do sprawdzenia w inny serwis ...