Re: Zasilacz Chieftec...problem [rozwaiazany]

Autor: Adam.[Kr4nkEd].Jędrysik (kranked_at_NIE.LUBIE.SPAMU.I.JUZ.neostrada.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 01:59:57 MET DST

peterphk wrote:
> czy zamiast godziny zastanawiania sie nad tym od czego to moze byc
> dorobiles jakies uziemienie zeby to sprawdzic ???
Bolec w gniazdku okazal sie atrapa. Dorobione, dziala.
Nie jestem az tak leniwy zeby siedziec i myslec dlaczego bzyczy :)
Zalozylem poprostu, ze jesli poprzednio przez x lat nic sie nie dzialo
to dlaczego po zakupie markowego zasilacza dzieje sie w tak duzym stopniu.
Chwilowy brak narzedzi zmusil mnie do zaprzestania akcji diagnostycznej,
wiec pomyslalem, ze spytam o zdanie na grupie.
Uff :)

> Poza tym o jakich glosnikach rozmawiamy ?? Czy to jakies komputerowe
> czy inne ??? Kiedy wystepuje to "bzyczenie" ???
Komputerowe bzyczaly okropnie. Wzmacniacz mniej, ale tez denerwujaco.
Bzyczenie wystepowalo podczas wlaczenia samego zasilacza (wlacznikiem
z tylu). Po wlaczeniu komputera stawalo sie jeszcze glosniejsze.

Na szczescie wszystko dziala. Zasilacz wzialem ostatni ze sklepu.
Jakby bylo cos nie tak to znow czekanie i inne historie...nie lubie.
Swoja droga, jego glosnosc, a raczej cichosc jest imponujaca.
Jeszcze tylko jakis wydajny i cichy wentyl na proca i bedzie super.
Obecnie szumi boxowy cooler z A1700XP. Procesor lata na 2500XP
utrzymujac temp. ~50C (plyta MSI KT3V).

--
 [msg] Pozdrawiam
 [nam] Adam.Jędrysik