Jak odzyzkać informacje ze spalonego dysku

Autor: Romek (pir2_at_o2.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 21:02:01 MET DST

Jakiś miesiąc temu spalił mi się dysk twardy 20 GB SEAGATE. Mam tam wszytkie
moje programy i nie chciałbym ich stracić a nigdy kopi zapasowych nie robi
łem bo nie mam nagrywarki.
Prosiłbym o jakieś wskazówki jak moge odzyskać moje dane.
Gdzie moge poczytać o tym w necie?
Czy jest wogóle możliwe zrobienie tego samemu w domku, czy musze oddać dysk
do specjalistycznej firmy zajmującej się tym, i ile to kosztuje?
No i jeszcze jedno pytanie gdzie moge dostaś taki gwiazdkowy śrubokręt?

--
BrooD