Re: ASUS P4P800 i PIV

Autor: Bastek (pelekubracja_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 14:47:12 MET DST

> Chodzi i częste zwiechy kompa. Dziwne są o tyle, że nie ma żadnych
> restartów, czy blue screenów, jedynie totalna zwiecha. Nie działa wtedy
> nic - ani mysz, ani klawa, ani ctrl+alt+tab, dosłownie nic.... nawet zegar
> tray'u staje.
> Pozostaje tylko i wyłącznie przycisk RESET.

Witam.
Myslalem, ze tylko moj Athlon sie tak zachowuje. Przylaczam sie do posta
Krisa, bo mam dokladnie ten sam problem, z tym, ze jak juz napisalem mam:
Athlona 1800+ na Solteku SL-75DRV i
- 256RAM DDR 266MHZ
- 8mb grafike
- Audigy
- Seagate 80gb (primary master)
- Sony CRX-100E (secondary master)
- LG x32 (secondary slave)
- system Win XP Pro
Moze jest jakis wspolny mianownik tych objawow?

Dzieki