Re: Radeon 9000 problem

Autor: Fblaster (fblaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 14:12:22 MET DST

Użytkownik "travis" <datraw_at_ely.pg.gda.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem ze stabiolnoscia grafiki. Objawia sie to
> rozmyciem obrazu np. przy szybkim przewijaniu stron
> w Word'zie. Obraz rozjezdza sie kompletnie i tak juz
> pozostaje poza Word'em rowniez
> (nie chodzi o odswierzanie LCD) wyglada
> na problemy z pamiecia karty.
> Pomaga jedynie restart systemu.

Jakie masz sterowniki ? Miałem to samo z tą samą kartą w Win98 ze
sterownikami które otrzymałem z kartą.
Po zmianie sterowników na najnowsze catalysty przeszło :)). Poza tym problem
ten występował (a właściwie zaczynał się) tylko w w czasie pracy w Wordzie
(u mnie po kilku minutach) - czy to nie ciekawe ? W innych aplikacjach nie
było tego problemu.

Pozdrawiam.