Abit IC7 + Kingston HyperX

Autor: Rafal (farek_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 13:36:50 MET DST

Płyta jak w temacie, pamięci 2 x Kingston HyperX KHX3200 256 MB, P4 2.8 HT

WinXp niemożliwy do zainstalowania, niebieskie ekrany jeden po drugim, czasem
nawet już przy uruchamianiu instalacji. W Memtest mnóstwo błędów. Sprawdzalem
rowniez z każdą z tych pamięci z osobna - to samo. Wsadziłem do tej płyty
zwykła jakąś pamięć 333 - wszystko działa bez problemów. Podobnie te
Kingstony wsadziłem do innej płyty (ASROCK) - Memtest nic nie pokazuje.
W BIOS'e na tym Abicie jest ustawione SPD.
Co to może być?