Re: licencja na win XP z peceta

Autor: Fblaster (fblaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 13:28:51 MET DST

Użytkownik "Adams" <adams_at_as-soft.com.pl> napisał w wiadomości
> W kazdym normalnym serwisie tak to dziala,
> serwis/sklep to nie jest zlomowisko plyt glownych,
> klient nie musi wierzyc na slowo ze plyta
> zostala wymieniona.

A to się dopiero uśmiałem :)). Jeszcze się z czymś takim nie spotkałem. Po
prostu nikt nie ma takiego obowiązku! Wysyłasz walniętą płytę, hdd, monitor
itp. do AB S.A., Komputronika itp. i co mieliby ci odesłać także twój złom
??? Powodzenia!
Wymiana na nową i koniec! A serwisy to przedewszystkim złomowisku walniętego
sprzętu. Chyba nie byłeś nigdy w dużym serwisie.

Pozdrawiam