Re: Dobre 19" CRT - czy taki monitor mozna jeszcze dostac...

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 11:58:46 MET DST

zgreg <zgreg_at_op.pl> wrote:
> ... czy tez czasy monitorow CRT o poprawnym obrazie juz minely
> bezpowrotnie i _wszystko_ schodzi na psy (vide legendarni producenci CD:
> TEAC i Plextor :-(::: )? Najwyrazniej produkt dobry wypierany jest z
> rynku przez produkt tani. :(
[ciach]

Moja opinia jest taka: za takie pieniadze nie bedziesz mial takiego monitora
jak chcesz - obawiam sie nawet ze i te drozsze nie beda wiele lepsze. Z tego
co napisales to dobre NEC/Mitsubishi (ale to wiem ze slyszenia). W erze
plaskich kineskopow nie jest latwo o dobra geometrie i idealna zbieznosc
kolorow. A Sony sprawdzales? Slyszalem ze dobre. Zapytaj jeszcze na gruie o
grafice - tam powinni wiedziec cos na ten temat.

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku