Zasilacz Chieftec...problem.

Autor: Adam.[Kr4nkEd].Jędrysik (kranked_at_NIE.LUBIE.SPAMU.I.JUZ.neostrada.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 22:00:38 MET DST

Witam.
Zakupilem kilka godzin temu zasilacz Chieftec'a HPC 360-202,
ale cos mi sie wydaje ze jakis trafiony egzemlarz mi sie dostalo.
Ale do rzeczy. Po podlaczeniu nowego zasilacza i wlaczeniu komputera,
zaczely "bzyczec" glosniki. Do tej pory mialem kilka kompow w
moich rekach, kilka zasilaczy, nigdy nic markowego raczej i podobny
efekt nie wystepowal. Mysle ze jesli chodziloby o uziemienie,
to przy poprzednich slabszych zasilaczach efekt bzyczenia powinien byc
jeszcze glosniejszy.
Poprzedni zasilacz to jakies no.name 250W, ktory jednak ladnie trzyma
napiecia, lecz przy obecnej konfiguracji chodzi juz na granicy
wytrzymalosci.
I co mam robic? Isc jutro z reklamacja, czy kombinowac dalej?

--
 [msg] Pozdrawiam
 [nam] Adam.Jędrysik