Re: CZy warto instalować SP1a do XP prof?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 16:38:49 MET DST

Użytkownik "Moriturus Sav Koog" napisał:

> I mysle czy SP1a cos polepszy?

Instaluję SP1 na wszystkich kompach od momentu, gdy tylko się pojawił. Nigdy
nie miałem żadnych problemów ze stabilnością. Na wersji bez SP1 miałem
czasami sporo problemów, wynikających głównie ze sporej ilości
niedopracowanych funkcji systemu.

Nigdy nie zauważyłem, żeby jego instalacja spowalniała w jakikolwiek sposób
pracę systemu.

--
Pozdrawiam,
Sniper