CZy warto instalować SP1a do XP prof?

Autor: Moriturus Sav Koog (anubis_at_ks.k.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 12:19:38 MET DST

Od kiedy sie pokazał lece na czystym XP Prof Ang.

Potem mialem watpliwa przyjemnosc przesiasc sie na XP prof ang. z sp1 i
caly system korkowal mi sie po kilku godzinach lub dniach.
Nie zaleznie od tego jakie mialem sterowniki,aplikacje itd
Probowalem wszystkiego.

Teraz po zakupie nowego kompa
(Abit nf7,AMD 2000+(@2083Mhz),Radeon 8500,256DDR 333Mhz-firmowy,dysk
120GB WD JB)

Znow zaryzykowalem na przesiadke na XP prof.ang z sp1...nic sie nie
zmienilo dalej system mi sie muli bez powodu.

Wrocilem do czystego Xp , zarzucilem DX9 i latke na BlasterWorma:) I
mysle czy SP1a cos polepszy?

Jak wielkie zmiany wprowadza Sp1a?