Re: ABIT NF7-S - macie jakies uwagi?

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 13:48:55 MET DST

Użytkownik "Zavrat" <zavrat_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar kupic plyte ABIT NF7-S (v. 2.0) z procesorem Athlon XP (2600+).
> Zasilacz o jakich parametrach nadawalby sie najlepiej do tej plyty i
> procesora? Jaki wentylatorek na CPU polecacie?

hmm zasilek np chieftec albo jeszcze inny lepsiejszy ... chociaz z doza
ryzyka na codegenie tez dziala :)
Wentylek to taki na jaki cie stac i przy jakim uszy Ci nie wiedna...

> Chetnie poczytam tez inne uwagi o tej plycie - obilo mi sie o uszy, ze
> ktorys radiator jest na niej kiepsko przytwierdzony do scalaka oraz ze
> zdarzaja sie klopoty ze sterownikami do chipsetu. Ile w tym prawdy, a ile
> legendy?

No z tym wiatraczkiem na chipie to prawda ... najlepiej zdiac go i sciagnac
bialy silikon i posmarowac jakas srebrna pasta i zalozyc na miejsce wiatrak

A plyta jest poprostu super ... Sterki to plyty pobrac z www.nvidia.com z
dzialu drivers czy download ... najnowsze bardzo dobrze dzialaja ...