Re: Wypalanie CD-R ponad 900MB.

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 13:05:59 MET DST

Witam.
Pan(i) Kokopiko <kokopiko_at_poczta.onet.pl> na pl.comp.pecet napisał(a):
> Czy istnieje możliwość wypalenia na płytce jednego pliku 959 MB ??
> Mam taki duzy koncert i bardzo chciałbym go nagrać na CD.

Podziel go na dwa mniejsze i nagraj na dwóch płytach.
Najprościej to zrobić jakimś programem pakującym, można też znaleźć
oprogramowanie do dzielenia plików (miałem coś kiedyś, chyba winsplit
się zwało). Taka metoda niestety wymaga późniejszej obróbki plików -
rozpakowanie, połączenie.
Można też podzielić film na dwa filmy. Nie uzywałem takiego softu, ale
da się to zrobić (virtual dub ?).

Pozdrawiam,
Wołek.

--