Re: monitor LCD - nie kupuj

Autor: MM (evild_at_spam.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 11:52:41 MET DST

> Dowolnego wyboru rozdzielczości _nigdy_ nie będzie.
> Totalny brak smużenia jest coraz bliżej, dobre odwzoro-
> wanie kolorów też. Powiem Ci jednak, że obecne panele
> LCD jedno i drugie mają juz na takim poziomie, że oglą-
> danie zdjęć czy sekwencji wideo nie jest żadnym prob-
> lemem.

Nigdy nie mow nigdy - moze za 5-7 lat bedzie to mozliwe?
Albo chocby matryce beda mialy tak zabojcze rozdzielczosci,
ze obojetnie czy 1280x1024 czy 1600x1200 bedzie wygladalo
idealnie???

> To fakt :) Ale ja czasem też używam LCD do gier, oglądania
> zdjęć czy przeglądania sekwencji wideo i nie odczuwam w
> związku z tym żadnego dyskomfortu.

A ja wrecz przeciwnie :/
Zalezy od indywidualnego podejscia.

> Zdecydowanie natomiast LCD nie nadaje się do profesjonalnej
> pracy z grafiką. Profesjonalnych grafików, którzy mogliby
> narzekać na LCD, nie ma jednak IMHO w Polsce wielu :)

Ja profesjonalnym grafikiem nie jestem, ale potrafie odroznic
powiedzmy kolor fioletowy na LCD a fioletowy na CRT. Po prostu
ten pierwszy jest jakis... suchy :/
Nie odpowiada mi i tyle, moze jeszcze nie czas dla mnie na
LCD albo inna, podobna technologie.

> Chyba nie widziałeś gry działającej na LCD w skalowanej
> rozdzielczości. To wygląda naprawdę _dobrze_.

Chyba nie dokladnie czytasz - napisalem ze sam uzywam LCD,
ale w pracy i do pracy. Probowalem grac, ale to kaszana, moim
zdaniem...
A zlego panelu nie mam, podpowiem ze ciagnie 1600x1200 w natywnej
rozdzielczosci...

MM