Re: tuner tv

Autor: allerune (allerune_at_NOSPAMtlen.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 00:17:39 MET DST

Użytkownik "allerune" <allerune_at_NOSPAMtlen.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Na co zwracac uwage przy zakupie tunera TV??? Co maja te drozsze czego nie
> maja tansze? Czy miedzy tunerami o roznych cenach wystepuja roznice w
> obrazie ktory generuja? Jakie sa wymagania sprzetowe, czy przy duronie
1000,
> 400 ramu i karcie graficznej Radeon 9100 bede mogl sobie cos nagrac z
> telewizji ???

kurcze... czy naprawde na calym necie nie ma prosto wytlumaczone co gdzie i
jak z tymi kartami... chodze po googlach i otwieraja mi sie same smieci

jak to jest z rozdzielczoscia w kartach tv? z tego co wiem telewizja ma
jakies 750x500, wiem ze niektore karty maja podane 640x480 a w innych nie ma
takich danych, nawet na stronie producenta

pomozcie plisss bo jutro chce isc na zakupy... tzn. dzisiaj...

--
allerune