Re: Kombajn Canona - jaki tusz??

Autor: krzymek (krzymek_at_terramail.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 23:30:42 MET DST

Adas Miauczynski napisał:

> o symbolu BC-20. Pan sprzedawca powiedzial ze moge zwrocic jesli okaze
> sie ze jest niewlasciwy...ale nie moge go z oczywistych powodow wlozyc
> i sprawdzic doswiadczalnie (kosztowal ~160 PLN). Chcialem sie wiec
> zapytac grupowiczow - ewentualnych uzytkownikow takiej
> maszyny - czy moge go wlozyc czy moze mam poszukac czegos innego?

Dostałeś dobry tusz, BC-20 to tusz czarny. Montuje sie go pod klapką
gdzie kładzie sie dokumeny do skanowania/faxowania. Na odwrocie tej
klapki powinna byc instrukcja ryskunkowa jak zamontować ten tusz.

P.S.
Jeśli potrzebujesz instrukcji to moge ci ją sprezentować w formie pdf
(taka znajduje sie na orginalnej płycie CD dostarczona razem z tym
faxem), oraz program do komputera współpracujący z tym kombajnem
(wymagane połączenie przez LPT tak jak zwykła drukarka)

--
Krzymek (OTB)  _             _