Kombajn Canona - jaki tusz??

Autor: Adas Miauczynski (miauczynskiadam_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 19:04:11 MET DST

Witam

Kupilem okazyjnie drukarko-kopiarko-scanero-fax Canon Multipass C80. Nabylem
go bez tuszu i kartridza i nie wiem teraz czy kupilem wlasciwy. Maszyna jest
teoretycznie kolorowa ale na obudowie jest rysunek, z ktorego wynika ze
mozna tez do niej wlozyc jeden duzy czarny kartridz. Niestety na zadnej
stronie sklepow internetowych zajmujacych sie tuszami nie znalazlem
informacji jaki model kartridza jest dedykowany do tego sprzetu. Kupilem
wiec dzisiaj oryginal Canona o symbolu BC-20. Pan sprzedawca powiedzial ze
moge zwrocic jesli okaze sie ze jest niewlasciwy...ale nie moge go z
oczywistych powodow wlozyc i sprawdzic doswiadczalnie (kosztowal ~160 PLN).
Chcialem sie wiec zapytac grupowiczow - ewentualnych uzytkownikow takiej
maszyny - czy moge go wlozyc czy moze mam poszukac czegos innego?