Re: stary pecet cel 300a

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 21:45:18 MET DST

Kokopiko wrote:

> Wyczyść troche windowsa, masz pewnie DIVx 5 Bundle, a to najwqieksze
> dziadostwo. Zainstaluj 4, oczyść windowsa ze śmieci, na 100% będzie
> dobrze.

No nie wiem czy to taki dobry pomysl, jak bedzie film w 5 to moze mu nie
pojsc.

Ja mam celerona 300a_at_450. Chodzi juz od ladnych pare latek i caly czas jak
jest wlaczony komp to liczy sie na nim seti. Ustaw na 100MHZ i jak sie nie
odpali to jak mozesz to zwieksz napiecie rdzenia i powinno pomoc.

--
p.
Solec-Zdroj (zdjecia itp.) ZAPRASZAM=> http://republika.pl/soleczdroj