Re: Problem z R9100 Sapphire

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 21:49:09 MET DST

> W powerstipie mam 250/230 czyli ok a rage wogle nie wyswietla taktowania?
> Dodam ze komp pracuje przy otwartej obudowie, stawiam na zasilacz ale
jeszcze
> zobacze na sterach 3,7 bo mam 3,5.I jeszcze jedno jak mialem GF4MX420 64mb

Zasilacz to akurat IMO nie ma nic do rzeczy, bo nawet jak jest za słaby to
powodowałby zwisy/resety, a nie grzanie się karty i artefakty. Odpalałeś
3DMarka? Jesli nie to odpal na długo, godzina powinna wystarczyć i zobacz
czy też będą krzaki. Jak tak to biegnij z kartą do sklepu i wsadź facetowi w
...., bo wg mnie jak ją sobie testował przez dwa tygodnie to może za bardzo
ją podrasował i uszkodził. Jeśli będzie się upierał, że wszystko ok, to
niech przy tobie odpali np. 3D Marka na godzinę i wtedy się wszystko
rozstrzygnie. Powodzenia i nie daj się robić w konia.
Pozdro