Re: Komputer dla architekta

Autor: GrEgOR (look_at_my.signature)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 18:38:50 MET DST

lord <lordq_at_poczta.onet.pl> nabazgrolił(a):

> pomyslales ilu architektow robi na microstation ?? moze geodeci tak ale to
> zupelnie inna bajka od architekta

Ja Ciebie doskonale rozumiem, ze zawsze wszystko robisz pod najnowszymi
programami i z cala pewnoscia masz zainstalowanego Windowsa 2003 i na nim
masz Autocada 2004, Photoshop'a 7.0, 3d Studio Max 5.0, Corel Draw 11...
itp. itd, etc. ;>. Moze i masz P4 3,2GHz z HT + 2GB ramu + SCSI Ultra Wide
120GB... Niestety w Polsce nie wszyscy maja na to pieniadze, gdyz sam
AutoCAD 2004 kosztuje okolo 22tys zl. Dlatego tez moja kolezanka zapewne
bedzie pracowac w programie CAD 2002 albo nawet wczesniejszym. I zapewne nie
bedzie potrzebowala do tego super maszynki na ktora musialaby wydac 12tys
zl.

> analogicznie mozna rysowac w programie paint na p90 ale ilu grafikow
> stosuje ten program ? bardziej chyba photoshop (bardzo pamiecio i
> procesoro zerny) itp

j/w.

pzdr

--