Re: delirium myszki

Autor: Volcan Computers (volcan.computers.nospam_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 18:08:59 MET DST

> Z tego powodu przestałem kupować myszy a4Tech.
> IHMO ich jakość spadła.

Szczera prawda - przynajmniej jeśli chodzi o "polskie" wersje (tzn. te z
polskimi opisami na myszkach, pudełkach itp.). Ja używam od przeszło dwóch
lat myszki RFW33 i nie miałem z nią nigdy problemu - jest bardzo precyzyjna,
bateryjki starczają na co najmniej 2 miesiące (mysz używana po kilkanaście
godzin na dobę - CAD, internet, gry).
Swego czasu (jakieś pół roku temu) miałem do sprzedania dużą partię myszek
"made for Poland". Zastanawiałem się czy nie "puścić" mojej w miejsce
którejś nowej. Ale kiedy je oglądnąłem z bliska to zrezygnowałem. Źle
odlewane przyciski i korpus, odłażąca srebrna farba z przycisków (przyciski
mojej wyglądają dzisiaj tak samo jak dwa lata temu gdy ja kupowałem).
Dziwaczne zachowanie (jakieś skoki kursora po ekranie). Luźne rolki. Jednym
słowem - porażka. Albo była to jakaś podrabiana seria, albo dla Polski były
robione (albo wybierane) specjalnie gorsze egzemplarze.

Pozdrawiam :)

volcan