Re: Problem z R9100 Sapphire

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 18:12:04 MET DST

> Rodzice kupili mi karte R9100 Sapphire 64mb(250/230) w ktora sprzedawca
wyjol
> z kompa
> i twierdzil ze przez dwa tygodnie ja testowal(niby taka lepsza bo
sprawdzona):)
> Karta po 3-5 godzinach grania w Battlefield 1942 resetuje kompa, a
artefakty
> (przejrzyste gory, przezroczyste dziury w
> drodze) sa juz po pol godziny. Po prostu sie grzeja pamieci. A o
podkręcaniu
> wogle nie ma mowy:(. Czy to normalne?
> Karta jest na pamieciach samsunga.
> [...]

Sprawdź sobie jakimś programem (np. power stripem albo rage 3d tweak'iem)
jakie taktowanie ma w rzeczywistości twoja karta. Może jakimś cudem ktoś ją
podkręcił, albo sam to zrobiłeś i nie zdajesz sobie z tego sprawy. Na
normalnych ustawieniach pamięci nie mogą się tak grzać, żeby wyłaziły
artefakty. BTW u mnie ta karta chodzi na 275/275 (co prawda z radiatorami na
pamięciach, bez nich 260 bezproblemowo).
Pozdro