UPS-y

Autor: monia (monia_mb_at_op.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 16:58:57 MET DST

cześć,
mam problem tego rodzaju że: elektrownia która mi dosyła prądzik, często ma
zapędy na przerywanie dostawy w najmniej odpowiednim dla mnie momencie...
czyli z reguły właśnie wtedy gdy ambitnie pracuję na kompie a wyników przez
roztargnienie jeszcze nie zapisałam...

powiedzcie mi zatem drodzy grupowicze, na jak długo taki UPSik mógłyby mi
zatrzymać troche prądu ?? chciałabym chociaż zdążyć zapisać wyniki i
wyłączyć komputra przez klawisze...

chodzi mi o UPSik na warunki domowe, pełen wypas być nie musi... :0)
byłabym wdzięczna dodatkowo za jakieś nazwy i ew. ceny.
Nie wiem czy na pracę UPS-a ma wpływ do jakiego zestawu jest podłączony, na
wszelki wypadek podam konfigurację:
komputr P IV 2,4GHz, płyta MSI 845E Max, 80 GB HDD,
monitr 17" Flatron
skanior, druknik

z góry dzięki za sugestie
pzdr, monia.