Re: Buszące Głosniki

Autor: KRiZBi (krizbi_at_N_O__4__S_P_A_Mgower.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 13:22:11 MET DST

Dnia Mon, 8 Sep 2003 01:02:29 +0200 mishka w wiadomości
<bjgdgb$lae$1_at_news.onet.pl> napisał/a:

>Kiedyś mierzyłem SNR u siebie na płycie - producent chipsetu chwali się że
>dynamika jest 96dB a w rzeczywistości.

No to faktycznie ma się czym chwalić skoro maksymalna teoretyczna
dynamika przetwornika 16 bitowego to nieco ponad 97 dB ;)

>SNR z wyłączonymi wejściami analogowymi: 65 dB

Standard, tyle typowo wnoszą szumy układów analogowych użytych do
budowy wzmacniacza, miksera itp. Oczywiście w tego typu tanich kartach
;)

>SNR z włączonym wejściem liniowym: 53 dB

To też, w końcu jakiś tam sygnał resztkowy/niezrównoważenia na wejsciu
zawsze jest obecny, po wzmocnienu gdzieś tyle będzie.

>i teraz najśmieszniesze: SNR z włączonym wejściem mikrofonowym: 25 dB

No, tu już mocno pojechali ;)

>i to jest właśnie ten bruum

Nie koniecznie, czasem są też problemy z pętlą masy, ale wtedy brum
było buy cały czas

pozdro

--
KRiZBi