Re: Buszące Głosniki

Autor: mishka (m....a_at_o2.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 01:02:29 MET DST

> Przy nastawieniu na większą głośność głosniki strasznie buszą, głosniki
> są podłączone do kart zintegrowanej na płycie głównej, Płyta to Gigabyte
> 7vx, a głosniki jakieś stare, dopóki nie było mikrofonu to było ok, a
> teraz podłąszyłem mikrofon żeby pogadać i jak zrobie głosniej to
> strasznie buszą, a wyłąszenie i ponowne włąsczenie nic nie pomaga, co
> można zrobić żeby tego nie było ? za pomoc Dzięki.

Karta dźwiękowa jaką masz na pokładzie ma tak w defaulcie. Po prostu ją
wyłącz w BIOSe i kup np. Live'a - który w tej chwili nie jest drogi.

Kiedyś mierzyłem SNR u siebie na płycie - producent chipsetu chwali się że
dynamika jest 96dB a w rzeczywistości.

SNR z wyłączonymi wejściami analogowymi: 65 dB
SNR z włączonym wejściem liniowym: 53 dB
i teraz najśmieszniesze: SNR z włączonym wejściem mikrofonowym: 25 dB

i to jest właśnie ten bruum

mishka