Re: monitor LCD - nie kupuj

Autor: MM (evild_at_spam.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 12:25:25 MET DST

> CRT niestety do piet mu nie dorastaja pod wzgledem czytelnosci i jakosci
> obrazu.... nie zamienil bym go na zaden MONITOR CRT...

A ja odwrotnie, LCD nie kupie dopoki nie dorownaja CRT (dobrych!)
pod wzgledem odwzorowania kolorow, totalnego braku smuzenia,
dowolnego wyboru rozdzielczosci, itp.

Wniosek - jesli ktos pisze - pracuje na LCD z naciskiem na slowo
"pracuje" to faktycznie jest na czym oko zawiesic. CAD'y, Word,
programy do jakiejstam obrobki czy obliczen: sam miodek
i sam uzywam przez 8-12 godzin w zaleznosci od dnia.

Natomiast monitor CRT mam w domu jak chce przylupac
w jakas gre - jest niezastapiony. To samo do ogladania
filmow (z braku TV) a najwazniejsze - do obrobki grafiki
w ktorej kolory sa mega-wazne. Jest jeszcze cos - gry :)

Malo kogo stac na karte ktora pociagnie gierki plynnie
w 1280x1024 a taka maja natywna rozdzielczosc monitory
LCD 17" i dopiero w takiej rozdzielczosci obraz wyglada dobrze.
W mniejszej to kaszana i jesli ktos twierdzi inaczej to chyba
powinien pojsc do okulisty :)

MM