Re: monitor LCD - nie kupuj

Autor: Wodzik (wodzik2_at_go2.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 16:53:32 MET DST

> "monitor LCD - nie kupuj" krotki i prosty wniosek do jakiego doszedlem po
> zglebieniu tematow. Chcialem zakupuic monitor LCD '17, fajny bajer, wiecej
> miejsca na biurku. Troche kosztowna zabawka ale mimo wszystko mialem
zamiar
> juz kupowac gdy dowiedzialem sie o martwych pixelach.
> Sprawa wyglada tak, ze 10% na martwe pixele juz w trakcie zakupu. Reszta
> monitorow z czasem uzywania moze miec do 10 martwych pixeli lub 2 obok
> siebie (wtedy mozna juz wymienic monitor jesli jest na gwarancji).
> [...]
Dzieki.

jestem SZCZESLIWYM posiadaczem NECa 1701 (17") - od poczatku jestem nim
oczarowany!

Kupujac go moglem zobaczyc CZY NIE MA BAD pixeli! To zalezy glownie od
sklepu w ktorym nabywacie sprzet.
Po ogladnieciu potwierdzilo sie to co o nim slyszalem.... obraz super ostry
i brak smuzenia - czas reakcji matrycy taki jak producent podaje 16ms....
mam go juz ponad 0,5 roku i hula codziennie od zmierzchu do switu i jak na
razie nic mu nie dolega.

Gwarancja jest 3 letnia - wysyla sie go w razie awarii na koszt producenta
chyba tyle wystarczy na jego temat.....

CRT niestety do piet mu nie dorastaja pod wzgledem czytelnosci i jakosci
obrazu.... nie zamienil bym go na zaden MONITOR CRT...

greetz