Problem z laptopem Gericoma

Autor: Robert Hiczuk (plotery_at_magit.com.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 13:02:29 MET DST

Witam, mam maly problem z laptopem Gericoma. Na moje nieszczescie jest
juz po gwarancji a efekt jego "niedzialania" jest taki ze po 10 minutach
pracy, bez roznicy czy na baterii czy pod pradem wylacza sie matryca -
jest czarna. Po wylaczeniu i odczekaniu okolo 10 minut znowu udaje sie
go uruchomic na jakies 10 minut... Co to moze byc. Fakt ze byl w srodku
strasznie zakurzony - posprzatalem w srodku ale efekt wylaczania sie
pozostal. Czesto tez uruchamia sie dopiero po kolejnej probie. A moze
ktos z Wroclawia bylby chetny do obejrzenia go i ewentualnego
zdiagnozowania?

Pozdrawiam,