Re: Warto kupic PC w MediaMarkt ?

Autor: Klemens (sik_at_hoga.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 12:13:30 MET DST

Użytkownik "Fantom" <szczukot_at_usunto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam takie pytanie : czy warto kupic komputer w Media Markt ? Bo jakby nie
> patzrec sa one tansze od tego co mozna zlozyc w hurtowni o jakies 20%.
> Prosze o opinie z przykladami (np : ciezko reklamowac, komponenty no-name
> itp)
Witam.
Oszczędnośc takiego zestawu jest pozorna. Pamietaj, że nic nie ma za darmo.
W takich zestawach najczęściej jest bardzo dobry procesor, natomiast reszta
części jest po prostu do .....bani, tzn. : płyta głowna firmy No name
posiadąca dwa złącza PCI, jedno złącze IDE i jedno złącze RAM- brak
możłiwości rozbudowy komputera, pozostałe komponenty są także firmy No name,
podany jest tylko chipset na jakim jest zrobiona grafika, napędy optyczne są
niskiej jakości. Poprostu z dobrym procesorem sprzedawany jest syf. Dochodzi
do tego gwarancja na zestaw, co prowadzi do komicznych sytuacji, kiedy to
ulega uszkodzeniu myszka i trzeba przynieść cały zestaw. Zablombowana
jednotka centralna, więc nie możesz nawet od czasu do czasu posprzątać
zbierający sie w kompie kurz, chyba że chcesz stracić gwarancje.
Pozdrawiam.
Klemens