Re: warszawa - sklep z duzym wyborem dobrych monitorow

Autor: MM (evild_at_spam.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 12:02:02 MET DST

> potrzebuje kupic na dniach monitor 21"
> zastosowania photoshop , 3d studio, cad
> gdzie w wawie moge sobie obejrzec i wybrac
> jakis dobry (np eizo, iiyama) monitor?

Kiedysz szukalem i nie znalazlem ani jednego.
Ale z gosciem z www.monitor.pl sie dogadalem,
ze on przywozil monitor a ja ocenialem i bralem
albo nie. Wzialem dopiero czwarta sztuke i jestem
zadowolony.
Choc minus - nie mozna porownac z niczym
obok, wiec trzeba sie mocko skoncentrowac
przy ocenie monitora. Ja swoje ogladalem po okolo
godzine, poltorej kazdy.

MM