Re: warszawa - sklep z duzym wyborem dobrych monitorow

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 12:45:14 MET DST

> Kiedysz szukalem i nie znalazlem ani jednego.
> Ale z gosciem z www.monitor.pl sie dogadalem,
> ze on przywozil monitor a ja ocenialem i bralem
> albo nie. Wzialem dopiero czwarta sztuke i jestem
> zadowolony.
> Choc minus - nie mozna porownac z niczym
> obok, wiec trzeba sie mocko skoncentrowac
> przy ocenie monitora. Ja swoje ogladalem po okolo
> godzine, poltorej kazdy.

raczej nie wchodzi w gre - to do firmy
powiedzmy ze musze wejsc do sklepu
i w godzine wybrac cos sensownego
i od razu nie moge czekac tydzien az ktos
mi sprowadzi monitor bo inaczej szef kaze
mi isc do media marktu i kupic lg albo cos w tym stylu

pozdrawiam

--
abdesign_at_poczta.onet.pl
abdesign_at_wp.pl