Czy ktoś kupował monitory BENQ?

Autor: Jakub Kasprzak (kasprzak_at_mail.icpnet.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 09:28:17 MET DST

Szukam monitora LCD i przeglądając oferty zauważyłem mnonitory BENQ. W
porównaniu do innych widzę, że wypadają korzystnie cenowo i mają niezłe
parametry (w każdym razie w ofertach). Jednak nie słyszałem o nich nic
wcześniej. Stąd moje pytanie, czy ktoś kupował coś takiego i jakie ma
odczucia.
W sumie zastanawiałem sie na IIyamą E380S gdzie
  kontrast 450:1
  jasność 380
  czas reakcji 23ms
  cena 1530,
ale np. Benq FP567s ma
  kontrast 400:1
  jasność 250
  czas reakcji 16ms + głośniczki
  kosztuje 1370.
Taka różnica w cenie ma dla mnie znaczenie raczej, ale nie chce kupować byle
czego. Na ile jasnośc jest ważnym parametrem przy panelach LCD.

z góry dziękuję za wszelkie sugestie