Re: moje oczy!!!!

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 03:14:13 MET DST

> hehe, ja nie odrozniam wogole odswiezania, zawsze mialem ustawione na 60
hz
> i bylo ok, kiedys ustawilem na 72 i nie widzialem roznicy. sprawa jest
> dziwna, bo niektorzy znajomi nie wysiedza przy 60 hz, temat walkowany
> wielokrotnie, moze to kwestia monitora.

Kwestia monitora odpada - 60Hz to 60Hz ;-)
Fakt, że dochodzi jeszcze czas wygasania (czy jak to tam się prawidłowo
nazywa), ale w monitory robi się tak, żeby był możliwie najkrótszy (co
oczywiœcie pogarsza sprawę).

> co wiecej nigdy nie bolaly mnie oczy
> od kompa, choc siedze naprade duuuzo (choc amatorsko). teraz mam lcd, w
> notebooku toshiba, odswiezanie 60 (nie da sie wiecej), i calkiem
przyjemnie
> sie pracuje (moze daje komfort psychiczny, ze nie 'promieniuje' ;-)

Wybacz, ale mnie przy 60Hz odrzuca już po kilku sekundach...
na CRT oczywiœcie.

Ekrany LCD wydajš się być jakieœ magiczne - rzeczywiœcie mniej męczš oczy
;-)

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm  not .fmv