Re: moje oczy!!!!

Autor: krzyh (krzyh_at_ds5.agh.edu.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 18:12:04 MET DST

Użytkownik "Artur Czeczko" <art_at_eno.one.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tomasz jakubowski" <seps25_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:bjfm82$ph2$1_at_inews.gazeta.pl...
<ciach>
> Należy pamiętać o takich sprawach, jak:
> - odświeżanie co najmniej 85 Hz,
<ciach>
> Pozdrawiam,
> Artur

hehe, ja nie odrozniam wogole odswiezania, zawsze mialem ustawione na 60 hz
i bylo ok, kiedys ustawilem na 72 i nie widzialem roznicy. sprawa jest
dziwna, bo niektorzy znajomi nie wysiedza przy 60 hz, temat walkowany
wielokrotnie, moze to kwestia monitora. co wiecej nigdy nie bolaly mnie oczy
od kompa, choc siedze naprade duuuzo (choc amatorsko). teraz mam lcd, w
notebooku toshiba, odswiezanie 60 (nie da sie wiecej), i calkiem przyjemnie
sie pracuje (moze daje komfort psychiczny, ze nie 'promieniuje' ;-)

krzyh