z czego złożyć komputer?

Autor: Michał M. Lechański (michal_at_doriath.homeip.net)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 01:46:27 MET DST

Witam, mam budżet max. 1000PLN i za te pieniądze mam złożyć komputer
(bez monitora). Przeznaczenie: gry, filmy, prosta grafika, domowe
biuro. Jako, że nie znam polskich cen, a i sprzęt nie leży w centrum
moich zainteresowań pytam na co te 1000PLN wydać aby uzyskać
maksymalnie wysoki stosunek jakości do ceny.
Obudowę posiadam. Jest w niej zasilacz 230W - czy nie za słaby? poza
grafiką, modemem(na razie) będzie tam karta sieciowa.
Z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie.

P.S.
Zakupy będę robił w Warszawie, chyba na giełdzie. A może ktoś z Was (mam
na myśli sprzedających tam) umówiłby się ze mną. Zapraszam na priv.

Pozdrawiam

--
Mis'