Jaka droga upgrade'u?

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik (cormac82_at_o2.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 23:50:39 MET DST

Czy 1800+ dobrze sie kreci? Przymierzam sie do zmiany procesora (mam Durona
1.2_at_1.33).

Plan A jest taki: kupuje tanszego Athlona (1700+ lub 1800+, raczej to
drugie, bo 1700+ nie ma we Wrocku w sklepach, a nie chce uzywanego sprzetu
i nawet nie bede o nim dyskutowal :) i 256 MB DDR, wsadzam to tymczasowo
(jakis miesiac) na obecna plyte K7S5A (w tej chwili z SDR i fsb 110 plyta
ta chodzi mi totalnie bez zarzutu, nie gubi ustawien, nie wiesza sie itp.).
Potem dozbieram do lepszej plytki (ale tez nie jakiejs szalowej - powiedzmy
w cenie do 350 pln, bo z kasa ciezko) z mozliwoscia podkrecania i krece
procesor. No wlasnie - do ilu moglbym go podciagnac zeby nie zameczyc? :)

Plan B: poniewaz trafil mi sie bardzo dobry egzemplarz plyty, to zostawiam
ja sobie, wkladam DDRki na miejsce SDRow i kupuje lepszego procka (zapewne
XP 2400+) bez mysli o podkrecaniu (ewentualnie leciutko wyzsze fsb, bo mam
cheepobios). Plyte zmieniam na lepsza za dluzszy czas.

Komputer sluzy do gier - maja smigac elegancko. Karta graficzna to R8500.
Z gory dziekuje za porade ktora droge obrac, bo sam juz robilem tyle
obliczen i porownan, ze szlag mnie trafia ;)

Pozdrawiam!

--
::   Daniel "CormaC" Bartosik   ::  "Life can be for living         ::
:                               ::   Just try and never give in!"    :