Bios karty graficznej -gdzie szukać ?

Autor: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 23:50:59 MET DST

Witam,
mam taką sobie kartę GeForce 2 MX 100/200 64MB jakiegoś nieznanego
producenta/konfekcjonera MINT chyba.
Bios tam jest 3_coś_tam_18_chyba i słyszałem, że można sobie takowy
uaktualnić. Ponieważ karta nic nie warta w zasadzie, pokombinować można :-)
I tutaj chciałem spytać, czy najwazniejsze w doborze biosu jest TYLKO
procesor graficzny, ew. dodatkowe gniazda na karcie (jeśli są) czy też
producent ma tutaj KLUCZOWE znaczenie, tj. zastosowane inne części
elektroniczne na płytce karty moga wymagać specjalnego, przygotowanego przez
producenta biosu?
Ale skoro to taki sobie producent, może robi kartu wg schematów nvidii ?
Jak to jest i gdzie szukać biosu?

Pozdrawiam
Grzegorz