Re: BIOS Asrock K7VT2

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 22:13:26 MET DST

Z ust Marcin Wielochaa padły jakże celne słowa:

> Znalazłem portal dla Asrock'owców po niemiecku, ale całkiem ciekawy i
> rozbudowany. Pod adresem:
> http://chilis-home.de/ocdb/index.php?subcat=26&PHPSESSID= masz biosy do
> K7VT2 w wersji 1.372.
>
> Też mam ten model! Czy to w miarę bezpieczne wgrywać takie biosy?
> Czy raczej mam się przygotować na niemiłą niespodziankę?
>
> Tu masz portal: http://www.chilis-home.de/geek/portal/wbb/

Jeśli nieoficjalny to wszystkiego można się spodziewać. Najlepiej poczytać o
tym. Ale nie powinno być problemów.
Zawsze warto zachować ten stary, jak będą problemy wgrać go z powrotem

Pozdrawiam!

--
Przemek Piórkowski "Wyobraźnia jest ważniejsza
GG:3087827          od wiedzy" Albert Einstein