Re: Dziwny problem z klawiatura w win2k

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 21:43:17 MET DST

Z ust tomek_at_waw.pdi.neta padły jakże celne słowa:

> Wylacznie przy polaczeniu modemowym, a i to nie zawsze nie dziala
> wlasciwie klawiatura. Nie dziala wylacznie w oknach przegladarki (ie6).
> Niedzialanie wyglada w ten sposob, ze nie dzialaja klawisze "i", "k",
> "PageUp", "PageDown" i zdaje sie "Home" i "End".
>
> Podejrzewam jakis program dzialajacy w tle, odpalajacy sie wylacznie przy
> polaczeniu modemowym i przejmujacy nacisniecia niektorych klawiszy
> (sex-dialer?). Niestety nie jestem przy "chorym" komputerze i musze
> zgadywac :-)
>
> Komputer sprawdzony antywirusowo - antywiry nic nie znalazly.

> [...]

A komputer to przypadkiem laptop Dell?
Bo te to akurat "tak mają"... na PageUp-Down zwykle pomaga mocne dociśnięcie
spacji - do skutku.
A na niedziałające "i" i "k" (tak nawiasem, to u mnie nie działa cały
rządek - od "F8" do ",") pomaga równie "magiczne" rozwiązanie - naciskanie
jednoczesnie po cztery klawisze kazdą dłonią - obojętnie które. Do skutku.

Pozdrawiam!

--
Przemek Piórkowski "Wyobraźnia jest ważniejsza
GG:3087827          od wiedzy" Albert Einstein