Re: moje oczy!!!!

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 18:34:21 MET DST

Sniper napisał(a):

> Podobno są tacy, którzy potrafią odróżnić 85 Hz od 100. Osobiście
> nie zetknąłem się z nimi, ale sporo o nich czytałem.

nio chyba jestem takim przykladem - kilka sekund i juz to zauwazam
(szczegolnie na bialym tle jest to najlepiej widoczne w szarosciach to
juz tak nie) i do osd -i rzeczywiscie jest mniejsze... praktycznie na
kazdym monitorze w miare nowoczesnym

i czasem sie tak zastanawiam jak Ci ludzie moga tak wysiedziec np 60-
70Hz na kompletnie niedostrojonych monitorach-
moze rzeczywiscie nic nie zauwazaja

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<