Odp: ...no nie mogę przeboleć

Autor: Qbus (qbus_at_femur.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 17:57:34 MET DST

Właściwie chyba tylko firma Lite-On nie podpisała z wytwórniami
> paktu antypirackiego, dzięki czemu ich napędy jako jedne z nielicznych
> grabują płyty zabezpieczone systemem Key2Audio ver. 2 i 3 (obecnie
> zabezpiecza się nimi większość nowych płyt). Osobiście nie polecam tego
> napędu, bo poza tą umiejętnością nie prezentuje jakiegoś nadzwyczajnego
> poziomu, ale w audio ma niewielką konkurencję.

Nidgy nie miałem napędów w cenie Plextora, Sony, TDK, ale uważam iż
przy obecnych prędkościach (tzn. 32-52x) Nagrywarki LiteOn sprawują
się bardzo dobrze. Może nadzywczajny poziom toto nie jest, ale konkurencję
LG, BTC, Samsung, wyprzedza...

Qbus