Re: przejsciowka z IDE na CF

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 15:15:00 MET DST

VSS wrote:

> No bo zlacze CF kosztuje 48PLN.

aha - no ja potrzebuje tego zeby serwer dzialal na karcie
CF, takze moge miec karte nawet na stale przytwierdzona do
przejsciowki;

czyli w ten sposob omijam problem zlacza do kart CF oraz
problem laminatu dwuwarstwowego - moge sobie wsadzic w
zlacza karty CF cokolwiek a linie prowadzic po obu stronach
laminatu;

ostatecznie mozna chyba kupic kawalek tasmy IDE i powsadzac
koncowki tasmy w zlacza karty CF - jesli sie zmieszcza;

pozdrawiam;
adas;