jak zwerfikować zakupione i włożone do komputera częśći

Autor: sadybiakos (darski_at_sadyba.elartnet.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 15:19:58 MET DST

Mam taki problem w środe odbieram komputer który bedzie składany w
sklepie to znaczy maja byc włozone takie elementy:
P4.2,4FSB800 HT-P4P800 Asus-Sapphire 9500 Pro-Maxtor 120 cache 8
serialATA/150-obudowa ENLIGHT EN-7247 Midi Tower ATX pamieci
2x256/400/cl2 Hiperx kingston
resztę to znaczy CDRom mam przywiezc ze soba bo tak sie umówiłem ze oni
mi to złoża i odpalą tak żeby na tej płycie uruchomić "PAT" podobno
można sprawdzić czy te pamieci beda pracowały w dualu i tak dalej
a teraz moje pytanie >w jaki sposób mogę sprawdzić czy czesci których
użyli śą nowe czy do każdej czesci jest dodawana gwarancja na ktorej
jest wpisany numer serii oraz numer kolejny produktu (seryjny)czy na
każdym komponencie powinny być stikery i wreszcie jak to sie ma do
poszczegulnych wymienionych przezemnie komponentow.
Bardzo prosze o pomoc bo jak sami widzicie zestaw ten kosztował mnie
majatek ( jak dla mnie)a chciałbym nie dac sie zrobic w konia
z gory dziekuje za pomoc