Względnie tania karta graficzna

Autor: Marcin (em.en_at_g.a.z.e.t.a.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 14:58:29 MET DST

Szukam karty graficznej, która spełniłaby następujące wymagania:

  * dobra jakość wyjścia analogowego (monitor)
  * dobrej jakości obraz na wyjściu TV
  * najlepiej bez dodatkowego wentylatora
  * względnie tania (ok. 300 zł)
  * szybkość grafiki 3D nie ma większego znaczenia, ale nie mniejsza niż
    GeForce 2MX

Chwilowo mam właśnie Geforce 2MX, myślałem o jakimś Radeonie 9000/9100 -
czy to dobry wybór?
I jeszcze jedno: jak mniej-więcej wyglądają różnice w wydajności
kolejnych wersji Radeonów (może jakiś link)? I jak to się ma w
porównaniu do poszczególnych GeForce?

--
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w naglowku