Re: Warto to?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 12:41:53 MET DST

Użytkownik "perszing" napisał:

> Ten kto pisze, ze obecne karty grafiki dostepne na rynku
> nie roznia sie jakoscia dawanego obrazu w 1024x768
> jest ignorantem, nieukiem i czlowiekiem, ktory zabiera
> glos w dyskusyj na temat, na ktory nie ma zielonego pojecia.

No, panie wielki elektroniku. Udaj się zatem do najbliższego sklepu, poproś
o dwie karty z konkurencyjnymi układami, odpal na dobrym monitorze
(proponuję jakieś Barco) i porównaj samodzielnie, a nie przeklepuj
infantylne opinie osób, które na oczy nie widziały obu kart, ale mimo to
twierdzą, że ATI zawsze jest the best.

> Analogicznie do jego stwierdzenia mozna powiedziec, ze
> wszystkie monitory 17" daja tak samo dobry obraz

Ale chyba kompletnie nie rozumiesz o czym piszesz! Halo! Ziemia do
Perszinga! Ocknij się. Mowa o produktach konkurencyjnych! Jeżeli zatem
weźmiesz dwa flagowe modele firm Eizo i IIYama, to obraz nie będzie się
zbytnio różnił. Tak samo odnosi się to do tanich Samsungów i LG.

> Kup pierwsza lepsza dzwiekowke, nastepnie kup Live
> od Creativa i posluchaj obu na porzadnych sluchawkach.

No, tu właśnie udowodniłeś, że o jakości wyrobów to masz niewielkie pojęcie.
Jeżeli wg ciebie Creative produkuje porządne karty, to nie pozostaje mi nic
innego jak kolejny raz chylić przed kolegą czoło. Szkoda, że nie słyszałeś o
innych firmach i o "porządnych" kartach czy słuchawkach. Bo gdybyś dał się
zaprosić do "porządnego" studia muzycznego z "porządną" kartą i "porządnymi"
słuchawkami/odsłuchami [hint: głośnikami studyjnymi], to szybko zmieniłbyś
zdanie na temat jakości SBLive/Audigy. Ale jeżeli dla ciebie wzorem
brzmienia jest jakość Technics'a, to powiem ci jedno: nie porównuj tanich
kart za 20 zł do SBLive!, bo nie masz pojęcia jak ogromna różnica jest
między tym SBLive! a prawdziwymi kartami muzycznymi.

--
Pozdrawiam,
Sniper