Re: Problem z nagrywarką - LiteOn 52/24/52 - długie

Autor: /_HEARTSHADE_/ (heartshade_at_wp!!!.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 13:09:14 MET DST

Użytkownik "stefe" >
> bo jezeli bedziesz robil reinstalke to ci inaczej system ''nie wejdzie''
>
> no tutaj to juz naprawde popisales sie wiedza.

Pomijajac wszesniejsze wypisywane Twoje glupoty... Jak zainstalowac
system z plyty CD z napedu podlaczonego do kontrolera ???
Naprawde - posiadam wymieniony kontroler, posiadalem Gigabyte7vrxp
z kontrolerem i w oby dwoch przypadkach sie nie udalo dokonczyc instalacji
bo
tylko po ponownym rozruchu kompa system nie widzial cd-ekow (bo nie mial
sterow -ktore kontroler wymaga). Zatem zabiles mnie swoim stwierdzeniem,
prosze napisz mi jak to zrobiles, bo naprawde nie wiem ,a niechialbym
nazywac
cie trollem.
Co do podlaczen (CD+HDD na kontroler) to akurat mam przed soba nawet
instrukcje do w/w kontrolera ver.1.0 na chipsecie SIL0680 i pisze jak byk
1CD+1HDD...
Naprawde nie czytaj wiecej tych madrych serwisow...

( - HEARTSHADE of XPLoD labs - )
                        ...and no comments !