Re: Problem z nagrywarką - LiteOn 52/24/52 - długie

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 08:17:50 MET DST

Dnia 2003-09-08 02:13, Użytkownik /_HEARTSHADE_/ napisał:

> Nie czytajcie
> juz
> tych madrych serwisow, bo mi sie niedobrze robi...

no widzisz Ty wiesz soje, ja wiem swoje... i jak czytam twoje slowa to
niedobrze mi sie robi

> Sprobowac trzeba podlaczyc do plyty 1 HDD i 1 naped
> do kontrolera 1 HDD i 1 tez naped.
> TAk powinno byc standartowo.

a to z podlaczeniami standardowymi wyczytales w poradniku z abc komputera???
standardowo podpiete napedy po jednym do kazdego kontrolera??? chyba
zacytuje twoje slowa.

> bo jezeli bedziesz robil reinstalke to ci inaczej system ''nie wejdzie''

no tutaj to juz naprawde popisales sie wiedza.

> Jezeli to nie pomoze zobacz wszelakie zworki i sprawdz tasmy (bo bardzo
> mozliwe ze
> podczas podlaczania i odlaczania sie uszkodzila)

jedyne sluszne uwagi.

|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |
|   GG 1343214   | ICQ 153770834 |